lördag 5 november 2011

- Övningskör, står det i bak på bilen.

Denna vecka har jag haft höstlov fast jag har inte haft så mycket lov behövt att göra lite läxor och övningskört en del.

Söndagen den 30 oktober 2011
I söndags uppdatera jag bloggen på sidan ”Min smurfsamling” till höger med nya bilder på nya smurfar som har tillkommit till samlingen. Min bror Matthias och hans familj var även och hälsade på på söndagen.

Måndagen den 31 oktober 2011 
I måndags var mamma ledig från jobbet så jag hjälpte mamma och handla. Sedan fick jag ett ryck jag skulle bara köpa en pumpa att sära i och nedan ser ni resultatet. Mönstret var jag bara tvungen att göra eftersom jag är en trägen smurfsamlare. Det var inte lätt att skära det mönstret. Det var väldigt petigt och tog en halv dag att göra men fint blev det ifall om jag själv får säga det.


Tisdagen den 1 november 2011
Denna dag gick i körkortets tecken. Först på dagen hade jag en övningskörnings lektion på trafikskolan och när jag kom hem övningskörde jag med mamma och slutet av dag var jag tyvärr tvungen att göra läxor även om jag hade lov.......




Onsdagen den 2 november 2011 
Denna dagen på lovet har hade jag inte en lugn stund. Mamma var även ledig i onsdag och skjutsa mig till min övningskörnings lektion jag hade i onsdags i Lidköping. Efter min körlektion i Lidköping handla jag och mamma kläder till mig. Sedan käka jag och mamma ute på en restaurang i Lidköping. Efter vi handlat klart i Lidköping åkte vi till skara för att handla på Coop. När jag kom hem var jag tyvärr tvungen att göra lite skolläxor igen och avslutade dagen med att plugga lite körkortsteori.


Det var inte bara till mig vi handla till så när man har lite
tråkigt kan man sätta på sig två svarta tofsar på huvudet....

Torsdagen den 3 november 2011
I torsdagen hade jag en till körlektion och när jag kom hem bjöd mina fadderföräldrar på middag och givetvis fick jag min favoriträtt, skarpsill och potatismos. På kvällen var jag och gymma med min bror.


Skarpsill potatismos :D 

Fredagen den 4 november 2011
Igår tog jag mig rättigheten att utnyttja ett lovet så man ska göra bara inte göra så mycket och ligga att sova länge och mysa men jag var ändå tvungen att göra lite läxor......

Lördagen den 5 november 2011
Idag har jag varit hos min bror Matthias och hans familj. Sedan var jag och spela bowling med min LSS kontaktperson. Sedan var jag och hälsa på min bror Marcus och hans familj för hans fru fyllde år idag.



Tillsist vill jag dela med mig av en underbar låt som jag hörde på Idol igår. Jag brukar inte fastna för mycket jag ser på TV men detta klippet har jag kollat om och om igen på och jag kan knappt sluta att lyssna på låten. Låten heter When I held ya med Moa Lignell. Njut av denna låten så hörs vi nästa
vecka :D



Inga kommentarer: