lördag 22 oktober 2011

Trött, varför?

Lördagen den 22 oktober 2011

Nu kommer min uppdatering som jag göra varje lördag.

Söndagen den 16 oktober 2011
Söndagen hade en del att bjuda på. Jag träffade min LSS kontaktperson en person som jag genom kommunen har rättigheter att träffa. Han som är min så kallade kontaktperson ska följa med mig på olika aktiviteter så som bio m.m. Han var hemma hos mig i söndags och vi spelade lite spel och fika. På middagen kom sedan min ena bror Mathias och hans familj och käka middag.

Måndagen den 17 oktober 2011
Först var jag i skolan och på kvällen var jag på gymmet och träffa min personliga tränare där. Jag har bara tränat min ben på gymmet förut fast i måndags visa min personliga tränare hur jag skulle träna mina armar. Nu ska jag bli armstark också och det är ju inte fel :D



Tisdagen den 18 oktober 2011
Jag var i skolan och när jag sedan kom hem så klippte jag mig och på kvällen så övningskörde jag första gången på på två år. Jag övningskörde någon innan jag fick mitt nya hjärta fast orkade inte trycka ner pedalerna ordentligt då men det gick mycket bättre nu :D Så nu får ni akta er för nu är jag ute på vägarna och gör de osäkra. 

 

Onsdagen den 19 oktober 2011
Jag var i skolan och när jag kom hem var jag trött fast var ändå tvungen att göra läxor jag hade. I skolan hade jag två föreläsningar den ena handla om sexualitet och sexualkunskap och den andra var det en person som föreläste om sitt liv och hur det var att genom gå ett könsbyte. Livet som den personen berätta om var en berättelse som man inte är van att höra. Det var något nytt och lite intressant att höra hur den personen tänkte kring att känna sig som en kvinna men vara en man..... Den andra föreläsningen hade man hört det mesta som de pratade om te.x om kondom användning m.m......... 


 

Torsdagen den 20 oktober 2011
I torsdags gick jag till en trafikskola i Lidköping och skrev in mig. Nu vet ju att jag skrev om Min stora dag för ett tag sedan att jag blev lurad och fick bekräftat att en utav mina drömmar kommer uppfyllas. En utav min drömmar är ju att ta körkort. Det var lite mäktigt att bara gå in på en trafikskola och säga vem jag var och sedan visste de allt de behövde veta. Nu behöver jag bara boka in körlektioner och köra och läsa teori utan att bry mig om notan. allt för jag gratis. :D Det är inte alla som får det men jag är jätte tacksam att jag fått det.

Jag var även i skolan i torsdags fast jag var väldigt slö och trött hela dagen och vad det beror på vet jag inte....


Fredagen den 21 oktober 2011
Jag fick ledigt från skolan i fredags för att jag har bara en kemilektion varje fredag och nu så sitter vi och skriver på var sin inlämmningsuppgift. Jag fråga min lärare i torsdags ifall jag fick sitta hemma och skriva och det fick jag :D Det blev en extra ledig dag :) Jag behövde en extra ledig dag också för jag var trött även i fredags. Fast på kvällen åkte jag in till Lidköping med en gamla kompis från högstadiet och käka pizza och sedan gick vi på bio, Johnny English reborn. 

 

Lördagen den 22 oktober 2011
Idag har är det FF hemma. Mamma och pappa har åkt till Göteborg och ligger på hotell tillsammans de fick ett presentkort utav min bror Anton i julas för att kunna ligga på hotell. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit hoss min fadderfar och faddermor och ätit middag, skarpsill. :D
Sedan har jag varit jätte slö och trött idag med jag tror jag antingen börjar att bli förkyld eller så är det en avstötning som jag fått...........Om jag inte blir piggare i veckan eller jag blir ordentligt förkyld så måste jag kontakta sjuhuset och det kan möjligt bli så att jag får göra en biopsi till, mindre kul...........


Skarpsill och potatismos :D








Inga kommentarer: