söndag 2 oktober 2011

I torsdags så var jag i skolan och när jag kom hem gjorde jag läxor hann tyvärr inte gå till gymet som jag och min bror brukar göra på torsdager.

I fredags skulle jag ha en lektion (trodde jag) fast resten av min klass skulle ha ett prov i en annan kurs som jag redan läst så det var bara och sätta sig och göra lite läxor innan det var dags för skolfotografering. Så vi får väl se om ett tag hur bilderna blev.

I går så baka jag kakor halva dagen och resten av dagen höll jag på med att fotografer smurfar och lägga ut bilderna på sidan ”Min smurfsamling” till höger. Jag lova detta för två veckor sedan när jag köpte en hel glasslåda med smurfar.

Bild på kakorna jag bakade i lördags
  
I dag så slutförde jag arbetet med att lägga upp bilder på smurfarna och även lägga ut annonser på Tradera med dubbletter från min smurfsamling. Sedan fick vi besök av en bekant som vi lärt att känna för ett tag sedan.

Så har mest chillat i helgen efter en minst sagt säga ”spännande” förra helg.

Glöm inte att kolla på de nya bilderna på smurfarna under sidan ”Min smurfsamling” till höger.



1 kommentar:

Anonym sa...

prövar göra ett inlägg i din fina blogg