onsdag 6 juli 2011

Att gör det man känner för

Som ni märker så uppdaterar jag bloggen ungefär var tredje dag. Jag tycker det är rätt bra att göra det annars blir det så korta inlägg som inte är värda att läsa. (om jag inte gjort något jätte speciellt) Det är skönt att ha lov och bara gör det som faller än in. Har är de tre senaste dagarna i en kortversion.

I måndags chilla jag hela dagen var fortfarande lite sliten från helgens alla tillställningar.

Igår så hjälptes mamma och jag åt att baken en jordgubbspaj/tårta. Den hade en mördegsbotten sedan vaniljkräm en täcke av grädde och sedan massor med jordgubbar på. (Bild finns nedan) Den blev riktigt smarrig.... 



Idag har jag varit och på gymet för andra gången i livet och idag körde jag lite hårdare än vad jag gjorde första gången. Det känns nu ikväll att man tränat... Jag kommer nog veta vad träningsvärk är imorgon....


Sist delar jag av mig av en skön låt som jag har gått och sjungit på de senaste dagarna :D


Inga kommentarer: