fredag 29 juli 2011

Tiden går fort när man har kul........

Nu har det nästan gått 2 veckor sedan jag skrev på bloggen sist men anledningen är att jag har haft två hjärtkompisar här hela förra veckan som jag skrev på bloggen sist.

Jag kommer knappt ihåg allt vi gjorde tillsammans på veckan fast sammanfattningsvis så var det jättekul. Vi gjorde massor saker vi spela spel både brädspel och tv-spel, vi bakade grilla m.m. och vi gick upp vid 8-9 varje morgon och gick och la oss klockan 00.00-01.00 varje dag. Veckan var jättekul och helt underbar men det var ett fel, tiden gick alldeles för fort man hann knappt att blinka innan veckan hade gått.

Efter att vecka hade tagit slut så var man trött så jag har försökt att ta det lugnt de senaste dagarna.

I tisdags så åkte jag till några bekanta i Götene för att bara bjud på kakor som jag hade bakat men det slutade i att jag blev bjuden på en grillad korv med mina föräldrar och sedan satt vi och prata och hade trevligt fram till klockan 3 på natten. Det var jätte roligt och trevlig. Fast det gjorde inte saken bättre för att vara utmattad efter en intensiv vecka och sedan vara uppe halva natten. Hela onsdagen så låg jag mer eller mindre och sov och la mig tidigt fast jag orka att testa att göra egen glass. Som blev god.

Igår så fick vi besök av bekant ifrån Örebro vi grilla tillsammans och hade trevligt och jag gjorde egen glass och bjöd på och den blev mycket godare än den jag gjorde i onsdags.

Slutligen idag så har jag bara flutit runt och kollat på några loppisar med mamma men är fortfarande sliten efter många trevliga och långa kvällar med vänner och bekanta. När man kan träffas och umgås så jag har gjort att tag nu så är detta som är sommar för mig. Synd att tiden bara går så fort men då har man kul sägs det..........




Inga kommentarer: