onsdag 13 juli 2011

Hjälpsam?

I måndags så hjälpte jag min bror. Andreas att ha öppet hans cykelbutik medans han hade övning på brandkåren. Han är brandman.

Igår så var jag på gymmet och gymma fast min kropp var inte igång riktigt så fick ta det lite lugnare än vad jag kan göra. På kvällen hjäpte jag pappa att flytta på en grushög till ett hål i trädgården där en trapp har varit förut. Ny upplevelse att skyffla grus... Jag var även ute och cykla lite.

Idag har jag inte gjort så mycket har bara varit ute och cyklat lite och chillat.

Summa summaro har jag hjälp mina familjemedlemmar med lite olika saker.

De kommande dagarna ska jag städa lite för nästa vecka får jag besök av två vänner hela vecka.... Återkommer med de mer information på lördag då jag kommer skriva lite jag gjort de tre kommande dagarna.

Till sist delar jag av mig av en låt det var bara en vän som skicka den....


Inga kommentarer: