söndag 10 juli 2011

Träningsvärk och internet problem

Som jag skrev i onsdags var jag och träna och jag hade lite träningsvärk i torsdags men var uthärdligt och jag var ute och cykla en del. Fast i fredags när jag vakna hade jag JÄTTE mycket träningsvärk. Jag haltade runt och släpa runt mig själv hela fredagen..... Det var en kul och ny upplevelse att göra det.... Jag mamma och mina bröder, Anton och Andreas var och käka middag i Lidköping tillsammans. Sedan plocka vi jordgubbar på ett självplock i närheten av Lidköping. (där jag har varit förut)
Igår när jag vakna så hade träningsvärken försvunnit helt och hållet. Jag och min föräldrar cykla och hälsa på mina största storebröder, Marcus och Mattias. Som har varit sitt hur ett egen familj bara ett par kvarter ifrån där vi bor. På kvällen var vi i båten och åt kvällsmat. Sedan krångla mitt internet hela dagen igår så därför kunde jag inte uppdatera bloggen. Idag har jag fått det till att funka bättre och idag har har jag mest tagit det lugnt :)

Tillsist delar jag av mig av en låt som jag haft i huvudet några dagar, enjoy!


Inga kommentarer: