lördag 16 juli 2011

Förberedelser inför ett kärt återseende - kommande vecka ingen blogg

I torsdags så fixa jag vårat internet. För täckningen på vårat internet är jätte dåligt i mitt rum, men jag fixa det genom att köpa en acesspunkt för förstärka signalen in till mitt rum med. Det visa sig att den inte funka som den skulle så jag fick åka tillbaka med den där jag köpte den. Jag löste det genom att sätta routern lite högre upp på hyllan där den står då fick jag nästan full täckning ifrån att inte nästan ha någon täckning alls i mitt rum :D

Igår så städa jag för att imorgon kommer två hjärtkompisar från andra delar av landet. Vi föddes med ungefär samma hjärtfel och detta har åtgärdats på olika sätt och olika operationer och hjärtbyten. Vi träffades tillsammans när vi var små och på senare år träffats ytterst lite. Imorgon kommer de och hälsar på och stannar hos mig en vecka. Därför kommer inte jag att blogga på hela veckan för att utnjyta tiden tillsammans med de fullt ut eftersom det var jätte länge sedan vi träffades tillsammans.

Idag var meningen att jag skulle städa lite till men vi åkte och shoppa lite i Lidköping och åkte och hälsa på min morfar och mormor. Fast det finns en förmiddag och morgondag imorgon få se ifall det blir lite mer städat då....


Inga kommentarer: