söndag 21 augusti 2011

Jag är en nolla, igen :D

I Torsdags vakna jag tidigt för att vara i Göteborg klockan 8.30 för att göra biopsi, mamma följde med mig. Biopsin gick bra och medan vi vänta på svaret så gick vi i centrum i Göteborg. Först var vi på kulturhistoriska museet i Göteborg och sedan gick vi på universeum och efter det gick vi på Liseberg. Jag har aldrig gått så mycket på en och samma dag som jag gjorde i torsdag. Vi gick nästan oavbrutet från klockan 13.00 på dagen till 20.00 på kvällen... Vi var jätte trötta och hade jätte ont i fötter när vi kom till hotellet där vi sov. Biopsi svaret kom på kvällen och det var en nolla jättebra svar med andra ord :D så nu behöver jag inte göra någon mer biopsi mer ifall inte det finns misstanke för avstötning :D

På fredagen träffa jag läkaren och sedan åkte vi hem och på hemvägen gick vi på några secondhand butiker och loppisar som fanns på hemvägen.

På lördagen var jag och mamma i Herrljunga på en jättestor loppis och jag hitta nya smurfar till min smurfsamling. Jag har uppdaterat min smurf sida med bilder på de nya smurfarna jag fyndat. (Du hittarna bilder på sidan ”Min smurfasmling” till höger)

Idag har jag mest tagit det lugnt. Det suger en del krafter att göra en biopsi....

Jag har experimenterat med att göra egen blandning till såpbubblor. En special blandning så att man kan göra så stora såpbubblor som möjligt. Jag fick lite inspiration av att sett denna video på youtube...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Funderat på hur du ska kunna göra bloggen bättre? Jag tycker du för ett bra ämne i bloggen men mer bilder skulle göra det ännu bättre !

Arvid Ståhlgren sa...

Tack så mycket för åsikten! Vad för bilder skulle du vilja att jag lägger ut på bloggen?

Anonym sa...

Bilder på till exempel när du var och åkte gokart. på sjukhuset du åkte till på allt. Det är roligare med dina egna bilder än google bilder. Man måste inte photoshopa bilder och sånt för att lägga ut de.

Lägg ut bilderna från din vardag. :)