lördag 6 augusti 2011

Smurfsida + födelsedag

Onsdags och torsdags såg likadana ut på förmiddagarna var jag hemma och greja, jag förberedde för en ny sida här på bloggen. På eftermiddagarna och kvällarna var vi ute med våran båt och bada och jag försökte simma. Jag är fortfarande i samma läge som som jag var i tisdags med simmade. Jag kan simma men vågar inte skjuta ifrån och lita på att jag kan simma......

I fredags regna det nästa oavbrutet hela dagen så då satt jag inomhus och uppdatera bloggen med en nu sida som heter ”MIn smurfsamling” på den sidan ligger bilder på alla mina smurfar och det står namn och nummer på alla smurfar. Eftersom smurfsamling är ett utav mina stor intressen. Du hittar sidan till höger.
Idag har jag bakat eftersom pappa fyller år idag. Jag har bakat tre satser med lätta prinsess bakelser. Bilder på de finns nedan... ikväll så kommer lite släkt och och grillar med oss och jag bjuder på mina fina och goda prinsess bakelser. Ett riktigt kalas med andra ord :D


Till sist måste jag dela med mig av en jättebra låt som jag har gått och sjungt och lyssnat på några dagar nu.



Inga kommentarer: