lördag 13 augusti 2011

Lat vecka?

Jag har inte skrivit på bloggen på en hel vecka. Är jag då lat?.......nää det är jag inte jag har bara haft massor att göra.

I söndags så gjorde jag något jag aldrig har gjort förut i livet jag åkte och körde gokart, med alla mina fyra bröder. Det var jättekul! :D och fort gick det. Man fick hålla i ratten en del så det blev bra träning för mina armmuskler. Förenad nytta med nöje......

I måndags var jag på cykel humör och var ute och cykla en hel del och på kvällen så var jag med mamma i svampskogen och plocka kantareller. Vill ni veta ett bra kantarell ställe? Svaret finner ni längre ner i texten.

I tisdags var jag och gymma igen med min bror efter några veckors uppehåll och efter träningen så åkte vi med Andreas och hans vän till pizzerian och åt en pizza och hade trevligt.

I onsdags var jag slö orka inte göra så mycket. Jag bara slappa och orka inte ens skriva här på bloggen. Slöa dagar kan alla ha.

I torsdags så var det fullt upp hela dagen vi hade främmat hela dagen och inte utav en utan två par. Först på förmiddagen baka jag kakor, tur var det! först kom det ett par som jag lärde känna när jag låg inne för att byta hjärta. Mannen hade bytt hjärta 3 veckor innan mig så det var kul att se dem någon annanstans än på sjukhuset. Sedan kom föräldrar till en utav mina hjärtkompisar som var här v29. Paren kom nästan samtidigt. Sedan åkte första paret och sedan stanna föräldrarna till min hjärtkompis här över natt och åkte på fredags förmiddag. På fredags kvällen så var jag på grillfest hoss min brors flickvän. Det var lite kul att vara på ungdoms fest och se hur mycket folk drack och hur dumma folk blir när de får i sig lite sprit...... Framåt tolv ett på natten skjusa en kompis till oss hem mig.

Idag har jag vilat en del eftersom festen sög en del krafter och sedan har jag mest tagit det lugnt och lärt mig hur man säljer saker på tradera och fixat bloggen med nya smurfbilder på smurfar som jag köpte förra veckan. Så kika in sidan ”Min smurfsamling” till höger.



Ska inte vänta för länge tills jag skriva på bloggen nästa gång.

Svaret på frågan jag ställde tidigare är: Skogen XP


Inga kommentarer: