söndag 4 september 2011

Längtar till skolan!

Fredagen bestod av skolan och mitt i skoldagen var det en lång håltimma som jag kommer ha varje fredag. Denna håltimma är 3-4 timmar lång och fredagens håltimma fylldes med att mamma kom till Lidköping och vi åt middagen tillsammans och sedan la vi oss i bilen och sov en och en halvtimma innan det var dags för min sista lektion på dagen. När jag kom hem på eftermiddagen blev det fredagsmys resten av dagen.

I lördags var jag och mamma och shoppa kläder till mig för att förnya mig lite grann....
Sedan på kvällen var jag hemma med min bror och hans tjej för mamma och pappa hade båtvakt i vår båtklubb som vi är medlemmar i.

Idag har jag varit på fixar humör igen. När jag är på fixar humör så jag jag massor av olika saker. Ofta så fixar jag så det ska se fint ut runt o kring mig, kallas även städhumör inblandat med inslag av min kreativa sida...

Ikväll så såg jag på säsongspremiären på idol och där var det en tjej så var så bra så jag delar med mig av länken nedan, Enjoy!

http://www.tv4.se/idol/klipp?vid=1976516&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

Den kommande veckan kommer jag ha en hel del att stå i så det är osäkert hur mycket jag hinner uppdatera bloggen. Bland annat så kommer jag vara med på arkelogiska utgrävningar med skolan. Det är ju vardagen som skolan är en del i som är bäst!



Inga kommentarer: