tisdag 7 juni 2011

Åska!

Gårdagen på nationaldagen så var det extremt varmt 31 grader varmt på dagen och kvavt så jag satt inne och spela lite tv-spel... fast jag var ute en liten sväng och cykla typ en mil ungefär...

Idag har jag flängt och farit runt lite var stans. Först var jag i Lidköping hade en lektion eller rättare sagt fick bara ett betyg i den kursen jag har läst detta läsåret. Sedan fick jag åka hem men kom bara hem innan det var dags att åka till Skövde för att min bror Andreas skulle ta bort gipset efter haft det i fyra veckor efter han skadat handen i en kylfläkt..... Jag kom bara hem igen innan det var dags igen att åka och klippa mig sedan efter det in till Lidköping igen för att kolla på en karneval som den gymnasieskolan jag går på arrangerar för studenterna. Då är alla klasser på skolan med och klär ut sig och går igenom Lidköping i ett tåg. Sedan kom jag hem och pusta ut! Imorgon är det dags för en föreläsning igen.

Under hela dagen idag har det varit åskväder där jag varit och regn ush! inget vidare kul. 


Inga kommentarer: