onsdag 29 juni 2011

VARMT!!!!!

I måndags så träna jag på gym för första gången i livet. Det blev väldigt svettigt och sedan är jag väldigt osmidig utav mig så vissa maskiner var lite ”kluriga” att sätta sig på......... men det var kul :D Jag var där med min bror, Anton och meningen är att vi ska gå dit 1-2 gånger i veckan tillsammans och träna. Jag ska främst träna upp mina benmuskler för när jag står eller går för länge får jag jätte ont i fötterna och benen......

Igår var det jätte varmt ute så jag orkade inte göra så mycket. Det var 30 grader varmt ute igår.....

Idag så har det också varit jätte varmt men ”endast” 28 grader varmt. Fast jag och mamma hjälptes åt att baka en jordgubbstårta som vi och hela min familj avnjöt ute i det vackra och varma vädret. Detta vädret skulle inte hålla i sig mera så imorgon skulle det bli regn igen så vi får väl se ifall väderprognoserna stämmer.....

Den jättegoda jordgubbstårtan som avnjöts i det soliga sommar vädret.




Inga kommentarer: