torsdag 9 juni 2011

Sista biopsin! :D

Idag börja dagen klockan klockan 05.00 för att åka iväg till Göteborg och vara framme klockan 08.00. Väl framme mötte vi ett par som vi lärde känna efter min transplantation. Han hade bytt sitt hjärta drygt 3 veckor före mig och var också nere för biopsi idag. Min biopsin gjordes 09.00 och det gick jätte bra hade en läkare som gjorde det jätte bra. Efter det så åkte vi till naturhistoriska museet i Göteborg och kolla där. Det var väldigt mäktigt att kolla på alla djur. Sedan drog vi till vårat hotellrum och vänta på biopsi svaret.

Svaret blev en 1: a och det betyder att det är bra så behöver inte göra någon mer biopsi om det inte finns någon misstanke om avstötning. Detta fira jag och mamma med paret som vi mötte tidigare idag och åt mat i hotellets restaurang ikväll. Nu blir livet ännu mer normalt att leva än det var tidigare. Jag tackar ännu en gång för den chansen jag fått i livet.






Inga kommentarer: