torsdag 16 juni 2011

Feberfri!

Gårdagen hade många groteska prover att utföra. Jag var framme på vårdcentralen i Götene och där fick jag en tunn topz inkörd i nästan och sedan tog de en annan topz och körde runt i halsen så man höll på att kräkas upp allt man hade i kroppen........ Men det groteskaste provet som jag gjorde var att jag skulle hosta upp slem från lungorna och sedan spotta ut det i en burk och sedan hälla över det i ett provrör........ inte så mysigt. Det var bara och blunda och köra det ändå.... Sedan låg jag mest i soffan med 38 graders feber.

Idag fick jag en positiv överraskning och hade ingen feber när jag vakna. Så har varit mycket piggare idag så har varit uppe mer idag fast ändå legat i soffan en del. Fast jag har varit ute och fikat en jordgubbsmuffins mamma bakat och sedan cykla lite grann också för att lufta lungorna :) Jätte skönt!! Nu ska det bara fortsätta i denna riktning så jag kan vara ute och cykla min dagliga mil igen :)


Inga kommentarer: