onsdag 8 juni 2011

Föreläsning för NV2a på De la Gardie

Idag har jag haft föreläsning på De la Gardie gymnasiet i Lidköping för NV2a den klassen jag egentligen tillhör. Det gick bra på föreläsningen. Det var skönt att berätta om mitt liv så de slipper att fundera varför jag inte har varit i skolan så mycket. Glöm inte att fylla i donationskort. Bilder från föreläsningen idag hittar ni här under eller på sidan Bilder till höger.

Tack NV2A för den tiden jag har fått varit i eran klass. Lycka till i fortsättningen.

Resten av dagen har jag ägnat mig åt att handla lite mediciner och annat för att imorgon väldigt tidigt på morgonen så åker jag till Göteborg igen och gör biopsi. Förhoppningsvis den sista biospin jag behöver göra..... 
Ikväll ska jag packa lite.

Bilder från föreläsningen som jag hade på släktträffen i torsdags ligger nu uppe under sidan Bilder till höger.





Inga kommentarer: