fredag 11 mars 2011

8a Västerbyskolan


Som jag har berättat tidigare i veckan så har jag förberett mig för föreläsningen inför 8a på Västerbyskolan i Götene. Jag berättade även tidigare i vecka ska ska allt ska vara perfekt så förberedelserna varade även på morgonen innan föreläsningen. För på morgonen kom jag på att jag hade glömt att lägga in klaffar på en bild där jag förklarar hur ett hjärta ser ut, inte bra. Så det var bara att fixa det när man satt och käka frukost.
Precis innan jag skulle åka iväg till Västerbyskolen fick en brandvarnare fnattet och börja låta utan anledning så fick min bror fick vakna och stänga av den.....
Men kom tillslut till Västerby, det var jättebra där. Delade ut två lådor donationskort ändå räckte det inte till alla som ville ha. Klassen tyckte föreläsningen var jättebra. Jag fick berömmelsen av klassen och det tackar jag och tar emot av. Det värmer att höra att de tyckte det var bra.

Jag vill även säga att ni i 8:a var bra åhörare och hade jättebra frågor. Jag vill även tacka för att jag fick komma och föreläsa för er.
8a glöm inte att ta ställning i donationsfråga även att säga nej är jättebra att ni gjort. Glöm inte prata med era föräldrar om donationsfråga det är ett livsviktigt änme. Fyll även i donationskorten ni tog.

Nedan finns en bild från föreläsningen. Mer bilder finns under sidan Bilder till höger.





Det är lite scary det som har hänt nere i japan idag jag läste denna artikeln på aftonbladet bara för någon dag sedan

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8682427.ab

och idag inträffar en naturkatastrof i japan....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8695931.ab

Ikväll blir det fredagsmys hemma och mycket bättre fredagsmys än förra veckan.....


Inga kommentarer: