tisdag 22 mars 2011

Kärt återseende

Dagen började likadant som igår klockan 05.50 och var ute och gick samma sväng som igår. Det blåste lite mer än igår fast hade tur, vinden ändra riktigt hela tiden så hade vinden i ryggen nästan hela tiden, SKÖNT! Idag var solen framme eller solen höll på att gå upp helt underbart att möta dagen på detta sättet.

Helt underbart att vara ute och gå i denna soluppgång
(förlåt att mitt finger syns uppe i vänstra hörnet :P)


Är lite irriterad idag för har lyckats strecka baksidan på höger lår. Det gör ont lite grann varje steg jag tar. HMPF..........:S Fast detta hände inte när jag var ute och gick morgonpromenaden utan när jag var på väg från bussen till skolan. Hade som vanligt min första av två lektioner i veckan idag.


I eftermiddag hände det något roligt jag åkte och hälsa på en kompis som nu bor i Skara, Malin. Hon är en vän och gammal klasskamrat till mig. Vi gick i samma klass hela högstadiet. Det var egentligen tänk att vi skulle träffats i höstas när hon flyttade till Skara. Malin har bott i Truve utan för Lidköping förut. Det blev inte av att vi träffades då så vi skulle träffats vid jul men det blev inte heller av då fast vi köpte en julklapp till varandra då. Men idag blev det av för hon ska skaffa en nya kanin så hon ville ha en till innebur. Jag hade en gammal inne kaninbur som jag haft min kanin kanin i. Fast min kanin bor inne nu och jag får tyvärr inte har kaniner inne längre eftersom höet och spånet samlar på sig bakterier som inte är så bra för mig eftersom jag är hjärttransplanterad. Jag gav Malin buren och sedan gav vi varandra julklapparna. Hon fick ett par örhängen som såg ut som två handbojor. Jag fick en film som heter. Hey Arnold! Malin tycker att jag är så lik huvudpersonens personlighet och hon kallar mig för Arnold p.g.a. av detta. Det var trevligt att träffa henne. :)

Filmen Hey Arnold!  jag fick utav Malin :)

Inga kommentarer: