onsdag 9 mars 2011

Piggare

Idag har det varit en bättre och piggare dag. Har börjat bli piggare efter min ”trötthets svaka”.
Det har varit riktigt busväder hela dagen snö blandat regn och kraftig blåst. USCHHH!!!

Ussh! !! Se vilket rusk



















Fast det har jag utnyttjat och suttit och gjort ett bildspel till föreläsningen för 8: an på västerby på fredag. På dagen var jag även och handla med mamma och min bror. Var även en sväng till Skara på dagen. Jag fick tips om att det fanns ett smurfhus på second hand i Skara. Men den fanns tyvärr inte kvar när vi kom dit. Smurfar och smurfhus i är jätte attraktiva bland samlare så var inte så konstigt att den var borta. Anledningen till att jag samlar på smurfar är p.g.a. att jag har varit lite blå hela livet precis som smurfarna är. Eftersom mitt hjärtfel jag haft har gjort så jag haft dålig blodcirkulation. Plus att när mitt samtal kom om att mitt hjärta hade kommit var jag på en antik och samlar mässa och hittade precis en smurf när samtalet kom. Jag har ett sjuttiotal olika smurfar och ett smurfhus.














Ikväll har jag varit på seniorerna igen fast idag lät vi Gatuköket i Götene laga mat istället än för att vi skulle göra egna misslyckade bakverk. :P

Inga kommentarer: