onsdag 2 mars 2011

Trötthets syndromet

Idag har varit en dag då man har fått ett antal oväntade överraskningar och varit ENORMT trött hela dagen. Har till och med inte haft lust att göra något.
Vid tolvtiden på dagen lyckades jag äntligen bli lite pigg (gick upp åtta) då åkte jag med mamma och handla. Efter en slö handlingsrunda åt jag lite middag. Maten gjorde så att jag blev ännu tröttare och bestämde då att jag skulle lägga mig och vila i 20 min. En och en halv timme senare kom mamma och väckte mig, Lyckat! Då var det endast 30min kvar till att åka iväg till seniorerna, en ungdomsgrupp inom svenska kyrkan i Götene. Jag deltar i guppen för att träffa andra ungdomar i min ålder. Idag skulle vi baka kladdkaka där. Vi skulle göra dubbelsats. Den blev jätte flyttande så det var som att äta varm smet.

























Dagen har alltså inte varit så lyckad. Har varit jätte trött och hela dagen. Sådana dagar kan alla ha ibland så det är inget konstigt med det. Fast jag hoppas verkligen att jag är piggare imorgon eller senast om någon dag. För när man är transplanterad så kan det vara ett tecken på avstötning av hjärtat. Det skulle inte vara kul ifall det var så.....:S

Inga kommentarer: