fredag 25 mars 2011

Föreläsning för företagare och svensk handel i Götene

Idag var jag inte ute och gick på morgon som jag brukar men detta är för att jag skulle vara tidigt och föreläsa för företagare i Götene, klockan 8.30. Det gick rätt bra det kom 10 utav 30-40 beräknade. Jag sov rätt dåligt i natt så jag kunde väl gjort föreläsning lite bättre än vad jag gjorde men sådant är livet. Man kan inte prestera det bästa varje gång.
Bild från föreläsning hittar ni här under eller under sidan Bilder till höger.

Bild på mig och en åhörare från dagens föreläsning. 

Efter föreläsningen gick jag och kippte mig med min fadderfar. 
När jag kom hem hitta jag inte husnycklarna i min ficka så jag trodde jag hade tappat de någonstans. Det visa sig att jag hade glömt de hemma innanför dörren....... Innan jag kunde komma in hemma fick jag fika hemma hos fadderföräldrar och sedan tog tog jag och min fadderfar en 3.3 km lång promenad. På middagen var jag i butiken Ängeln i rummet med mamma och några utav hennes arbetskamrater. På kvällen cykla jag, mamma och pappa 3,3 km. Så jag har varit ute och rört på mig i 6,6 km idag. Gött!!!

Inga kommentarer: