torsdag 17 mars 2011

Götene kommun

Idag har det varit en bra dag. Jag var på Götene kommun och gjorde en föreläsning. Det gick jättebra och jag hade en jättebra publik. Antalet åhörare var runt 50 st i alla fall så många svarade på min undersökning som mina åhörare får svara på efter mina föreläsningar. Jag lyckade dela ut två lådor donationskort idag, toppen!

Tack Götene kommun för att jag fick komma och ha föreläsning för er idag. Ni var jättebra publik. Jag vill även tacka för den kassen med prylar jag fick. Den innehåll användbara och bra prylar.
Ni som tog donationskort glöm inte att fylla i dem och kom ihåg ett nej är lika bra som ett ja.
Bild från föreläsningen hittar ni nedan eller på sidan Bilder till höger. 

Bild på åhörarna från dagens föreläsning
Bild på kassen med användbara prylar jag fick utav Götene kommun

Min föreläsning idag var väl det bästa med dagen. Sedan kom en liten apple remote på posten som jag har beställt. Detta är en liten kontroll som jag kan styra mitt bildspel med när jag föreläser. Denna går på IR mottagning och gissa vad? min macbook har ingen IR mottagning fast alla andra datormodeller som Mac har gjort har IR mottagning. Plus macbooks modeller som är gjorda innan oktober 2009. Min är bara några månader gammal så behöver en IR mottagare för att kontrollen ska fungera till min dator.

Bild på den jätte fina lilla kontrollen som till och med har ett litet fint plastfodral.
Fast den behöver som sagt var en IR mottagare för att kunna funka till min dator.  

Inga kommentarer: