torsdag 10 mars 2011

Förberedelser

Idag har det varit lika ruskigt väder som det var igår USHHH!!!
Är pigg även idag skulle varit jobbigt ifall jag hamnade i trötthets svakan igen.....

Idag har jag haft veckans andra och sista lektion för veckan, det känns skönt :D
Resten av dagen har spenderat med att förbereda sig inför föreläsningen för åttorna i Västerbyskolan imorgon. Hade ju gjort ett bildspel igår och det var fullt dugligt att använda men jag kom på idag att göra lite mer snitsiga ändringar så det har tagit hela kvällen......
Därför har de planer jag hade för kvällen fick ändrats lite :P
Så är det när man vill att saker och ting ska vara perfekt fast jag får skylla mig själv.
Nedan kommer ett litet smakprov av vad åttorna imorgon kommer få se.
Det är även ett smakprov från den informativa föreläsningen som jag har att erbjuda :)
(mer info se sedan information)


Inga kommentarer: