onsdag 16 mars 2011

Förberedelser Götene kommun

Igår förberedde jag Power-pointen inför torsdagens föreläsning för kommuncheferna i Götene kommun. Igår hade jag den första av två lektioner denna vecka.

Idag onsdag har jag varit på olika secondhands i Skara med mamma och sedan gick jag och mamma en sväng i det fina vårvädret, vårväder med 2,9 plusgrader i luften. Vi gick och hämta ett paket som innehöll mer donationskort jag har beställt. Har lyckats dela ut 3 lådor donationskort på 2 föreläsningar. Det behövdes mer donationskort för imorgon har jag föreläsning för kommuncheferna och anställda på kommunhuset i Götene. Det blir 70-80 personer totalt. Hade bara 2 lådor med donationskort kvar. En låda innehåller 40 stycken kort. Så det hade precis räckt med ett kort till varje person men som tur var kom fler donationskort idag så nu finns det fler att dela ut.

Bild på dagens vårväder  :)

Just öppnad låda med fem lådor donationskort som ska delas ut .


Ikväll var jag på seniorerna som jag brukar på onsdagar. Idag hade vi musikquiz två omgångar med 10 låtar vardera. En var med radio hits och en med rocklåtar. Dessa hade ledaren gjort sedan fick jag göra en egen random quiz med låtar från min egen Spotify lista. Låtarna ser ni på bilden nedan.

Facit till min muskikquiz

Inga kommentarer: