tisdag 19 april 2011

Baka en kaka eller två.....

Gårdagen hade det inte så mycket tog det mest lugnt och hade ont i ljumsken och det gjorde jag även idag på förmiddagen men jag kompensera upp det på eftermiddagen idag. Jag baka nämligen två sorters kakor. Det var jättekul att baka och de blev SÅÅÅ goda! Kakorna jag baka heter Jitterbuggar och Snabba havrekakor. Det kanske är lite oväntat att en nittonåring gillar att baka men jag har alltid varit lite speciell och gillar göra saker som inte alla andra gör.
Medan jag pratar intressen kan jag säga vad mina andra intressen är eftersom jag inte nämnt de så mycket förut. Jag är en ”allätare” och tycker mycket är kul och jag har även fått andra intressen som jag inte haft förut detta p.g.a. min transplantation och dessa hade inte varit möjliga att skaffa ifall jag inte hade transplanterats. Nyfunna intressen är promenader och cykelturer plus bakning för det krävs en hel del ork att baka. Andra intressen jag har haft hela livet är djurintresset och fågelskådning har varit en utav del i djurintresset. Även att tämja fåglar har jag gjort... Konstintresset har varit ett stort intresse. Jag har alltid älskat att måla och uttrycka mig i bild och form. Jag tycker också om skolan mycket där är väldigt intressant att lära sig. De två sista intressen jag har är att lösa tankepussel speciellt Rubikskub... (min bästa tid är 48 sekunder.....) Det sista intresset är tv-spel och sällskapsspel. Alla dessa intressen går i perioder.
Gissa vilken period jag är inne i nu? :P

Snabba havrekakor

Jiggerbuggar 

Inga kommentarer: