torsdag 7 april 2011

Föreläsningarna blir mer professionella

Nu blir mina föreläsningar mer professionella. Jag har nämligen fått IR mottagaren som jag skrev om för ett tag sedan. Nu har jag en stilfull aluminium kontroll i handen som jag knappar fram bildspelets bilder med.
Idag har jag varit ute och gått min dagliga morgonpromenad fast det var stormvarning ute. Det var faktiskt ett ny upplevelse att gå i hård blåst.
Jag var och åt middag hos mina fadder föräldrar idag, skarpsill som vanligt. Efter maten satte jag mig i deras uterum och där lyckades jag somna och sov i en timme och en kvart. Det gick inte att undvika att somna för det var jätte skönt och varmt i vårsolen.
I natt har min brors katt fått tre små söta kattungar.
Jag är en djurvän så jag tycker det är väldigt roligt med de små katterna så de kommer jag att blogga en del om.


Kontrollen och IR mottagaren 

En utav kattungarna som knappt är en dag gammal

En utav kattungarna som knappt är en dag gammal
En utav kattungarna som knappt är en dag gammal
Skarpsill och potatismos :D

Inga kommentarer: