måndag 25 april 2011

Sommar eller?

Igår och idag har jag gjort massor av saker. Jag har fått sommar känsla. Detta innebär för mig att man bara ”flyter” runt ute och gör det man känner för. Svårt att tro att man ska till skolan igen imorgon. Jag ska dit första gången på nästan 3 veckor nu.....

Igår hjälpte jag mamma och bygga om en damm vi har. Denna dammen är framför våran nya ute plats som pappa bygger. Sedan på kvällen kom det lite vänner till min bror Andreas och så spela vi kubb tillsammans.

Idag baka jag kakor igen oväntat............ fast det gjorde jag inte igår XD (hade inget smör hemma) Jag baka Jitterbuggare och Snabba havrekakor igen för de var slut.......
På dagen var jag med pappa i Skara och köpte mer bräder till altanen pappa bygger.
På eftermiddagen hälsade vi på min ena halvbror, Marcus och hans familj och hälsa grattis på hans namnsdagen.



Inga kommentarer: