onsdag 27 april 2011

Vill inte men måste....

Idag har jag varit extra i skolan och fixat med ett skolarbete. Jag åkte till Lidköping 7.15 och kom hem 12.00, det tog lite längre tid än väntat. Jag har varit på seniorerna idag också där prata vi mest och sela lite spel.

Ikväll ska jag packa inför Göteborg. Åker imorgon igen för att göra de undersökningar som inte blev gjorda förra gången av ettårs-kollen. Jag ska göra hjärtkateterisering, biopsi och 24 timmar blodtrycksmätning. Jag har inte lust att åka imorgon med tanke på hur snett det gick förra gången men jag måste göra detta så jag får bara bita ihop ta tjuren vid hornen och göra det bästa av situationen. Mamma följer med mig denna gången också vi åker 06.00 ifrån Götene och ska vara i Göteborg 08.00 fast jag ska inte göra min biopsi och hjärtkaterterisering förrän runt 12.00 imogon. Anledning varför vi måste vara så tidigt i Göteborg imorgon är för att jag är så svår stucken och de behöver de timmarna för att sätta en nål som jag måste ha till hjärtkaterteriseringen. Håll tummarna och önska mig lycka till behöver det nu. Fast mitt mod är rätt starkt ändå. 



Inga kommentarer: