måndag 4 april 2011

Motion, motion och motion.

Jag ska summera helgen lite kort och berätta lite om dagen.

I fredagsnatt hade jag sovit rätt dåligt och det visa sig att på morgon när jag vakna och på lördags förmiddag hade jag massor av dubbelslag och mådde dålig. Sedan gjorde inte så mycket än att ta det lugnt i lördags.

Igår mådde betydligt bättre och då gick jag, mamma och pappa en tipspromenad som GIF, Götene idrotts förening arrangerade. De har en varje söndag. Tipspromenaden var 7 km lång. På dagen var vi sedan på en shopping runda i Skövde. På eftermiddagen cykla vi samma sträcka som tipspromenaden var, plus 2 km till. Så totalt igår motionera jag 1.6 mil, Härligt!

Igår mötte jag även en person som inte har förstått mitt dolda handikapp som jag har haft förut. Personen ifråga hade bytt uppfattning om mig och tyckte det var kul att se mig och nästan var lite skamsen över att ha misstrott mig en gång i tiden.

Idag har jag inte gjort så mycket utom det vanliga. Givetvis så gick jag morgonpromenaden på morgonen 3.3km.

Motionsrundorna igår hade inte varit möjligt ifall jag inte hade fått en transplantation. Ta ställning i donationsfrågan så fler kan få samma chans som jag!
        


Inga kommentarer: