tisdag 12 april 2011

Uppladdning inför ettårs kontrollen

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har mest tagit det rätt lugnt och varit ute och gått på morgonen idag. På dagen var jag och mamma och handla lite i Mariestad. Ikväll så ska det packas inför ettårs kontrollen. Åker till Göteborg imorgon för tre dagar som är jätte intensiva med undersökningar från morgon till kväll...... Jag är rätt svårstucken också så hoppas det finns någon duktigt som jobbar som kan sticka mig för det kommer bli ett antal stick under dessa dagar. Jag är faktiskt lite orolig hur det kommer att vara inte med provresultaten utan med sticken. Jag ska försöka hålla er som följer bloggen uppdaterade under dessa dagar och berätta vad som händer och hänt.
Är inte så sugen på att göra ettårs kontrollen men det måste göras :S 


Inga kommentarer: