tisdag 26 april 2011

PROMENAD och RÄKOR!!

Idag har det varit så skönt jag har varit ute och gått morgonpromenad första gången på två veckor, det var jätte skönt :D På morgonen var jag även och tog blodprover på Götene vårdcentral inför biopsin och hjärtkateteriseringen som jag ska göra på torsdag. (De undersökningar som inte blev gjorda på ett årskollen innan påsk) Konstigt nog gick det bra och sticka mig idag. På dagen var jag med mamma och handla på ICA. Ikväll har jag ätit färska räkor från Smögen. Min faddermor och fadderfar har hus i Smögen och de har varit där över påsk och idag kom de hem och tog med sig färska räkor som de bjöd på, SÅ GÖTT!!!! Tack för dem. Birgitta och Kjell :)


Visst får man känslor från sommaren?

Efter att räkorna på förra bilden plus lite mer räkor... är uppätna
så återstår bara skal  MMMM!!

Inga kommentarer: